5.5.11

national examination :) [part 2]

sorry, modemku error jadi baru bisa posting :)


Third day : English

Last night I studied english, cause I afraid I can’t answer some questions about the meaning of word.  Huahm, so sleepy last night.  Same like yesterday again.  I did my new habit and filled the LJK and start to do the UN.

After school, I was walked with Bela, Ajeng and Aldel to Matahari, we stopped in front of BM (Budi Mulia).  Aldel mau beli lumpia basah.  Suddenly, I heard somebody calling my name.  I turned my body, searching for sombody who’s calling my name.  And I got it ! it was Fadil who was called my name from angkot.  He was screamed! And I saw Puti too.  Bela asks me, “Siapa za?”, I replied,
“ITU FADIL!”  Bela langsung narik tanganku.  She really wanna know who is Fadil.  Hahahaha, but the angkot that he took was already go away.  Hemmm ...  So, I took a different angkot.

Di GO, akhirnya ngobrol.  Maksudnya ngobrol dengan someone gitu deh.  Trus pelajaran biologi, rame banget.  Pusing.  Aku ama Sarah ama Puti ngebuat description about Furqan in many words.  That’s secret. Hahahaha, and guru fisikanya telat.  Udah pada pulang semua tuh, cewenya tingal aku, puti, gina, sari.  Sisanya cowo.  Dan Puti cerita semuanya.

OH BECAUSE OF THAT ! jadi, jadian karna itu?  Aku juga bisa.  Hahahaha, okelah.  Dan I got it all !

Last Day : Science

And this is the last day!!!!  Soal IPA banyak yg bikin galau juga...  sama kaya Indo.  Akhirnya I follow my feeling <-- bahasa tarzan wkwkwkwk.  Yaaa aku menjawab apa yang menurut aku itu benar.  Dan setelah UN berakhir, ternyata temen-temenku jawabannya banyak yang beda dari aku.  Huaaa, tau ah optimis ajaaaa .. right?

Berhubung kemaren itu the last day in GO, hari ini ga ada GO.  Dan aku nitip sebuah sms untuk fadil ke puti.  Anza parah banget sumpah.  Hahaha, and the respon from fadil just, “ooh, i’m flying”  alaaah, itu speak doang, apa beneran ga tau deh.  Heuuu -,- nothing special this day, tomorrow I have a test for Jalur Prestasi ke Smansa.  Pray the best for me ok? Hahaha, I hope ...

That’s all, if I forgot something, maybe that’s not a precious thing for me.  Just a fool or a weird thing or... whatever !  see you next post ..

Salam,
anisanza

Tidak ada komentar:

Posting Komentar